Kort och fet!

Jävla skit !

Frukosten blev heeeelt fel

Vågade inte väga mej i morse...

Huvudet spränger :(

Sitter och kollar igenom bloggar och alla är så fina och duktiga och har LIV ..
dom är långa och fina..

Själv är jag bara kort fet och satt.. suck...
Och jag har för tillfället ( sen länge iofs) inget liv..
Alla dagar ser likadana ut, de händer NADA.. om jag inte har sjukbesök att göra.. :/

I går gick jag o la mig tidigt, tog lite lugnande och somnade ... vaknade 12 timmar senare.. jahopp.. nudå?
Nä ingenting..!

Vad har jag att se fram emot idag då?

Kanske sola..
M kommer i eftermiddag

Sen... ingenting..

Är galet nervös inför mötet i morrn och de på måndag..

Måste distrahera mig på nått sätt..
Lr så går jag bara o lägger mej igen.. sova bort skiten...!
De är iaf kalorifritt .. och det är BRA!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Förstår hur du känner.. Är du sjukskriven eller?

2012-05-10 @ 11:25:50
Postat av: PinkThinny

Yes.. sjukskriven .. :/

2012-05-10 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0