Insikt i går - Bortblåst i dag!

I går va jag deppig som FAN..
Träffade en vän, fikade och snackade, och de blev lite kikande i butiker..
Höll masken med migränen och illamåendet.. saknade matlust heeelt!
Provade 2 linnen .. i strl XS.. stoora.. kändes inte alls bekvämt bara blää..
Kände att faaan va håller jag på med, kan inte bli mindre, inget klär mig och de finns inget kvar att ta av...
Min kompis sa att de syns på mig att jag väger för lite.. de gjorde mej ledsen .. men samtidigt gav de mej insikt..
Jag vill kämpa .. jag är rädd för denna sjukdom.. men jag vet inte hur jag ska vinna.. sjukdomen är så  stark .. starkare än mej... Har noll energi.. :(

Grät massor i går ...kröp upp i M.s famn och fick känna lite trygghet.. men jag var ändå tröstlös..
Allt kändes så hopplöst..

Sovit uselt i natt, pga alla tankar och pga migränen.. samt att jag var uppe ngr ggr och försökte kräktes.. :(

I dag har jag inte alls dom tankarna.. känner mej bara likgiltig och less.. att jag struntar i de..

Ska snart göra mej klar för stan och en fika dejt med min syster..
Ärligt talat inte minsta lust men de va ett tag sen vi sågs så de är dax känns de som ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0