46.5 kg.. :((((

Gårdagen.
Träffade syrran för en fika, som inte blev en fika , de blev mer mataktigt.
Gick en del på stan , så de blev lite motion iaf.
Men fikat som sagt, blev en toast med sallad och en cola zero. (paniken inom mig steg..)
Samtidigt vet jag att de är de bästa.. att äta.. lite iaf. Åt inte upp allt.. men tillräckligt iaf.

När vi sen skulle säga hejdå mötte jag upp 2 vänner.. varav en av dom va sugen på ett glas vin på torget i vimlet,precis som jag, jag ville inte hem ännu.
Sa hej då till syrran , och följde med min ena vän hem .. för ombyte... tur att min vän bor liten bit från stan, så de blev en liten promenad till..
Väl på torget igen.. blev de ett glas vin.. tänkte att de kan väl va ok.. måste ju ha nått i handen..
Kvällen gick.. och jag fick in en öl till mig, 5 dl skummande öl.. jag gillar öl.. och jag vet att jag kissar ut de direkt typ.. dock vet jag hur mycke kcal de är också:/
En annan kompis skulle käka.. de norpades ngr pommes från hans tallrik, typ 5st.. hua.. men de va mer en kul grej...:)
När de sen blev dags att ta mig till bussen missade jag den näst sista..:(
Som tur var hade jag en snäll vän som kom efter mej och undrade om jag kom med bussen..nästa gick ju om 20 min..
Vi hamnade på Mcdonlds som alla andra som väntade i värmen :)
De blev typ ½ cheeseburgare.. :( Fuck! Skämdes..

Jag åt som sagt massor i går.. jag kände sån ngest... men samtidigt.. jag vill inte ner mer..

Men jag ställde mej på vågen i morse jag va såå säker på uppgång..... men den visade ... 46.5 kg.. :((((




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0