What the fukking FUCK!!?

I går var jag och M ute och shoppade liiite haha..
Vi var lite överallt, vi ar ute och rände i butiker och hit och dit i typ 6 timmar, fatta va de brände då :)
I högklackat dessutom..

Fick med mej en jacka, en jeans kjol, en handväska och ett par snygga jeans i 26" ( fetto jag vet)..

När jag väl kom hem , så hade jag ett intag på typ 140 kcal, och då hade jag ändå käkat på Subway ( en sallad) och en rätt stor frukost...

De blev tacos på kvällen ..åt typ en tacos sen va de bra..
De blev lite godis sen också men jag slutade på typ 600 kcal eller nått sånt...
Somnade rätt tidigt.. M bar mej till sängen från soffan haha..

Vägde mej nu i morse ..och den visade 50 kg ( BMI 19,3)....!!!

Va??

Ser de ju inte .. jag hävdar bestämt att de är fel på vågen.. M säger att de inte är så..

Cooonfused! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0