Men gööör de dåå!

Sitter på köksgolvet med en cigg i handen,ser på paketet, de står " rökning dödar". men do it all ready dååå för i helvete... denna ångest jag har är så in i helvete hemsk, vill bara krypa ur mitt eget skinn och försvinna ner i underjorden, eller nej där är jag redan, i skiten.. jag orkar inte med detta. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, inte en jäel förstår mig, och ingen hjälp får man heller..
Maten har gått skit i dag, jag har ätit för mycket skit.., bäst mår jag när jag inget äter alls, men de har inte funkat i dag.
Mensen är påp ingång också så det blir bara bajs av allt, allt som kommer emot mig bli de storm och kalabalik av, i vissa människors närhet måste jag fejka leendet, i vissas stänger jag bara av och blir som en zombie, som har tagit slut på batteri.

Jag orkar INTE.
Jag orkar INTE.
Jag orkar INTE.
Jag orkar INTE.
Jag orkar INTE.
Jag orkar INTE.
Jag orkar INTE.


Känns som om jag tar ett steg fram blir de 32 steg tillbaka. Is this the fukking life... then fukk it!
Vill bara gråta men de finns inga tårar kvar sart, I have cried my self dry!...
Inte en jävel förstår,
ena stunden vill jag ha ordning på allt, få tillbaka de lilla livet jag hade , den lilla delen av stolthet jag ägde , ett privat liv.. ett socialt liv...
Men kvar av de nu är de bara spillrot, och de tog sååå lång tid att bygga  upp efter all skit..
NU måste jag börja om igen.. men ORKAR INTE!
För med min tur så ramlar jag väll bara tillbaka igen, varför kämpa för ?
VA?!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0