Gnällig och uttråkad en solig måndag!

Jahopp måndag igen dårå..

Solen skiner så fint ute, sånna här dagar hatar jag att inte ha nån balkong .. skulle va så najs o kunna sitta ute och dricka kaffe och bara slappa..
Men vi har ju inte ens nån såndär gemensam uteplats, och sitta på gräset mitt i bostadsområdet skulle jag aldrig göra..
Kanske en promenad, men vart ska jag gå? I cirklar? När jag ändå bara ska hem igen?
Näää utrråkad och gnällig jag vet.
Har städat i typ 2 timmar, men är inte klar ännu, har badrummet kvar.. sätter jag i gång är de snart gjort men de är ju de där med att komma i gång..morr..

Dessutom är de inte så skönt för fibromyalgin i dag .. att dammsuga suger.. så jävla oskönt!
Måste vila också, kroppen säger de till mig, men skallen går på högvarv.

Borde äta nått också, men vad?
Ingen direkt matlust.
Så de har bara blitt
Yoghurt, en muslibar,kaffe,cola light och lite popcorn idag..

Tror illamåendet och huvudärken är av brist på intag men å andra sidan beror avsaknaden av matlust av mötet imorron. :( ser inte fram emot de.. hoppas M kan följa med..men de det vet vi inte förrns i kväll..

Usch va jag saknar att ha nått o göra, att ha rutiner, men samtidigt inte.. inte förrns jag blir frisk, och för att bli frisk måste jag få hjälp, och hjälpen dröjer verkar de som..
Men för att bli frisk och få rutiner behöver jag ju få nån form av hjälp till sysselsättning..
Gaah!
Allt är så snurrigt, dont even ask..

Ibland får jag bara lust att söka alla möjliga jobb och råka få ett och sen bara köra på och stänga in och stänga av allt. men de vet man ju hur de slutar..

Suck.. nu har jag gnällt tillräckligt för denna stund. ..
Nu blir de en cigg och sen kanske man orkar ta nya tag ..

Hej på en stund!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0