Natt tankar

Klockan är mitt i natten typ , varför sover jag inte ?
Sovmorron, städat hela dan , hållt mej till under 1000 kcal med råge, duktig typ
Mycket att tänka på.
Ångest upp till öronen!
I morrn ska jag på kalas hon min farbror, = tårta och kakor och skit.. :S Blä!
Börjar dan med tvättstugan kl 8 , välbehövligt helt klart

Måste nog ta o laxa i morron...
Måste gå ner!
Har liksom stannat av i vikt. :(
Köpa sånna där smoothie(naturdiet) tror jag..
Är inte så sugen på att äta längre.. så fasta kanske är en bra ide.
Vill ha gått ner iaf till 55 tills februari.. det är drygt 2,5 kg..
Klarar jag de?
Snälla peppa mej!!
Ge mej tips!




Kommentarer
Postat av: S

du klarar absolut det!!

2012-01-03 @ 01:18:23
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: Enticingfragility

Haha är du också uppe? Jag kan inte heller sova :)

Och det är klart att du kommer klarar det, inte bara som jag säger! Du har fyra veckor på dig också! Du klarar säkert mer! Du behöver inte oroa dig!

Men tycker du ska prova ana bootcamp! Jätte effektivt! Tänkte bara så inte kroppen går in i svält läge! ;)

Kram och lycka till med allt <3

Och hoppas du får sova nått :)

Tycker inte du ska oroa dig som sagt!

2012-01-03 @ 02:21:22
URL: http://enticingfragility.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0