Inner beauty is a joke.. kill your hunger with a smoke

Vägde mig när jag vaknade efter min låånga sovmorron.. runt 12.
Eftersom jag hade en hetsätningsfrenzy i går kväll hade jag gått upp..58.2 kg!!!!!!!!!!!
Bröd är verkligen en trigger för mig... vitt sådant.. Hata!
Så jag va tvungen att laxa......
gick ner 5 hg och hamna på 57,7.. min platå.. :/
Ångest!
Har verkligen fastnat där!

Igår kväll fick jag sådan ångest att jag tog till kniven igen , men gjorde inget , höll bara hårt hårt i den och grät floder så snoret flödade..

Hatar detta!

Frukosten i dag blev en kopp kaffe med lite mjölk =10 kcal

Lunchen blev  kycklingwok = 150 (?) kcal  från i går..dock utan pasta till..



Hur många cigg de blivit i dag vet jag inte..:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0