Smal och snygg!!

Jaha så sitter man här i soffan , min kompis som ska sova över står och diskar tydigen. Snällt.

Jag lagade ju mat förut, och jag åt.

Dricker min sista men typ 3 e pepsi max för dagen, och ser tbx på vad jag ätit i dag, 
och jag hamnar på 1334 kcal.

Jag vet inte om jag är nöjd, de blir man väl aldrig med detta tänk, Absolut max har jag 1500.

Mitt mål är 1000.. och min dröm är under 500.

Men ma kan inte göra allt på en dag känns de som.  Jag peppar mig hela tin att äta mindre, som en konstant tävling, hur lite kan jag äta i dag, hur mycket kan jag träna, hur många kan jag lura. A
Allt är en kamp.

En kamp att välja det friska tänket och en kamp att vilja bli SMAL och SNYGG!!

Hade gåt upp i morse när jag vägde mig, PANIK utbröt. V
Do I dare att väga mig i morrn .. vågar vet jag inte men jag kommer göra de.. :( håll tummarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0