Klockan är 15.40

och jag ligger på totalt + 100 just nu..
nöjd..
att traska på stan i 4 timmar gav en del..
nu blir de strax kycklingsallad... avokado, mozzarella,pinjenötter, sallad,böngroddar och parmesan..
till de serveras de vitlöksbröd... hmm.. ja de ska väl la gå antar jag.. dagen är ju inte slut ännu.. så de finns tid för CT.n om jag orkar.. att ha kronisk värk i kroppen ställer till lite problem tyvärr, men jag kämpar på.


Funderade på detta med min viktplatå/uppgång om det har med mina p plåster att göra, ja menar jag sköter ju mig hyfsat på matfroten ( kanske inte senaste dagarna men men ) men borde liksom inte gå upp på den mägden kalorier.. hmm tåls att fundera på , det har ju funkat bra tidigare med plåstrena men jag har slarvat lite.. och för mycket östrogen och skit kan ju göra saker problematiska.. kanske bara ska ta bort plåstret och köra utan ett tag, jag ligger ju ändå inte med nån just nu... :)

Ja ja de va lite funderingar ..

Nu ska jag surfa runt lite i väntan på att maten blir klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0