Frukost

köpte i går denna


och den är helt ok..  110 kcal/påse ..

och de är massa nyttigheter  i den..

Drinkmixen är en fullvärdig kostersättning för en snabb start på viktnedgången. Den är ett pulver som du blandar med kallt vatten och dricker precis som den är.

I Naturdiet Plus Drinkmix har vi dessutom tillsatt prebiotika och betaglukaner. Prebiotikan är fibrer som ger näring åt de goda bakterierna i magen och bidrar till en bättre maghälsa. Betaglukanerna är också fibrer som man nyligen visat bidrar till en sänkning av måttligt förhöja blodfetter. Naturdiet Plus Drinkmix bidrar med andra ord också till hälsosamma kolesterolnivåer.

Så de blev en sådan drink till frukost.
Nu ska jag snart dra till stan och träffa en kompis och catch up som time.

Ska försöka undvika allt dumt idag.. ja måste..
Hade inte gått upp 5 kg från kalaset i går som de kändes närjag kikade i morse.. stod kvar på samma vikt...


Kommentarer
Postat av: EF

Sv: Jo det är det nog. Men har liksom aldrig tänkt på att nån annan (som jag känner iaf) skulle kunna ha det :s Liksom har alltid kännt mig onormal och konstig med alla mina problem bland mina enligt mig felfria vänner men nu så har det kommit fram att de har lika mycket skit som jag haha :P

2012-01-04 @ 22:58:59
URL: http://enticingfragility.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0