Fredagsmys blir Tacogratäng!

och det har slunkit ner några nötter och ett par godisbitar.
huvudvärken är på besök och de suger juh.
funderar på om jag ska försöka att låta bli att räkna och skriva upp allt nu under kvällen( räkna i huvet kommer jag automatiskt att göra be so sure) , och se hur de går.. inväntar TOKÅNGEST..men jag vill testa.. :S
måste försöka att vara stark.

Kvällen spenderas i soffan med en kär vän och de blir film och snacks.. :s
Men jag ska försöka hålla mig så gott som till min pepsi max*håll tummarna*


Men men nu ska jag ut i köket igen och  starta med gratängen ( gratäng för mig innebär  OST... Yuk) men men..

Hoppas ni får en mysig fredag och helg..på återseende!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0