Dagens middag triggade mig till tårar igen

Quorn med sås på cremefraiche och dill med potatis till.
Totalt 140 kcal fick jag i mig..
Ville ta lite till för jag vet att protein mättar och håller  mej i från annat skräp lite senare på kvällen..
Hatar känslan av att jag vill äta lite till,tur då att ens middags sällskap utrycker sig som så att  typ...."du kanske inte ska äta mer ... utan lite mindre och oftare.. som alla andra ska göra..."..
Känns som jag  bara vill skrika..
Orkar inte liksom förklara varför heller..
Men känner att de va ett liiiiiitet friskhetstecken att jag ville ha mer.. jag som aldrig tar om... men att jag blev dittryckt att äta mindre..
eller jag vet inte hur jag ska förklara.. its all fucked upp!
Har kämpat hela dan..
Gårdagen va ett helvete.. med piller ,rakblad och kräkande.. och massa tårar..
Jag är så trött på allt ..
Ingenting blir nånsin bra.
Orkar inte!
INGEN FÖRSTÅR MIG JUH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0