2000 kcal

Dom säger att 2000 kcal är normalt för en vuxen kvinna.
Jag försöker hålla mej runt 1000 ..
Har misslyckats de senaste dagarna och hamnat runt 1500
Jag vet att jag är misslyckad till tusen, men jag vet att jag kan klara 300-500 .. varför gör jag de inte?
Vad är de för fel på mig?
Snälla ge mej motivationen och viljan tillbaka, men de är så mycket annat just nu.
Funderar på att börja med de där Fatburner pillsen igen för att komma i gång igen.
Ska plita ner en matlista också tror jag.. planering är A&O
Köpa mer cigg
Dricka mera vatten
Kolla på mer Thinspobilder
Börja med morgonkardio på CT.n
Jag har mitt första delmål 7 februari..
Fan i helvete DU MÅSTE skärpa dej!
Annars får du inte vara med och leka med de fina SMALA flickorna längre..
Ett midjemått på 65 cm räcker inte!!
Strl XS eller barnsize 164 cl är inte litet nog!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0