peppad!

just nu ligger jag på 350 in.. och har typ tränat bort lika mycket .. känns bra..

kontroll!!

ska på tjejkväll i kväll .. gaah.. !

Ingen aning om vad hon ska bjuda på.. "mat och film " skrev hon bara... h.vete.. men å andra sidan är hon ganska hälsomedveten också... Hoppas hon är de även i kväll..

Hoppas kunna hålla målet 1000 kcal iaf..

Att psykiatrikern tyckte jag skulle höja till 1500 pallar jag veeerkligen inte!
Tjockisar som mig ska inte äta alls..
1000 är en på tok för hög gräns som de är.. Fan!

Fetto!

Men jag ska lyckas!


Kommentarer
Postat av: Johanna Larsson (anorexia)

Det kommer att gå bra! Kram

2012-02-12 @ 19:07:44
URL: http://aventyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0