Moment 22

lite så känns de väl.
jag är trött orkeslös och har ot ( fibromyalgin), jag är deppig..
att vara trött och orkeslös beror delvis på min ÄS , men samtidigt så kan jag inte bara söga hej och tack till min ÄS själv, och börja äta som en normal människa, utan hjälp. Så just nu står jag och stampar, orkar ingenting, och kan inget göra heller..

Solen skiner så fint ute och fåglarna kvittrar, de är vår i luften, underbart att den är på väg.
Men de betyder mindre kläder och mer visande av hud. Huvva!

Tänkte jag skulle gå ut en sväng förrut men jag kom inte ut, skulle behöva handla lite, men jag vågar inte riktigt gå till ICA själv just nu, rädd för att de finns pengar på kontot och att jag ska trilla dit o handla till en hets, när jag nu är ensam tills i morron... vill verkligen inte men de är impulser jag inte riktigt styr över .. är de nån som förstår mig?

Går jag inte o handlar blir de väl de vanliga, frukt till middag typ.. tror ev jag har lite ärtsoppa hemma.. de är ju kcal snålt.. men men.. eller så blir de bara cola light och cigg för hela slanten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0