Jämförde mina fetto mått med size zero!


Size zero

Byst 80 cm
Midja 59 cm
Stuss 82 cm



Och mina feta mått är

Byst 90 cm
Midja 64 cm
Stuss 89 cm


Har en bit kvar helt klart!

Dagens vikt var 54 kg (BMI 20,84)
Fan va jag längtar efter att lämna den där 2.an och säga hej till 1an och 9an..

Jämfört med mätning av kroppen btw så har jag tappat totalt 3 cm sen 10 februari.. alltid nått..

Nu har jag fastat i snart 14 timmar..

Kör på ett tag till.. och sen när jag spräcker fastan får de bli bara flytande tror jag!

Kram så länge!



Kommentarer
Postat av: kate

Läs om artiklarna i bloggen om mjölk, ska man räkna kalorierna eller inte? vad tror du ?

2012-02-21 @ 20:09:27
URL: http://kateie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0