Gråtfärdig

ha ätit idag som vanligt..

som en häst känns de som

de har blivit fil och havrekuddar, riskakor,tunnbröd med ost och kycklingfile ,cup a soup , allevobar, kaffe med mjölk,energidryck light ..

totalt 1085 kcal in..

Men jag har promenerat ( en promenad som jag spenderade med att gråta hela vägen... åååångesten är så stark...) och kört på CTn .. och bränt bort 505 kcal.. och hamnar då på 580 kcal IN...än så länge!!

Har ju som mål att inte komma över 1000 kcal .. får se hur de går...

I morrn är de möte med psykiatrikern igen.. gaah! 
Vill inte!!

Vill liksom bara få vara i fred och göra min grej. Inget spelar ju nån roll iaf.
Jag vill ha kontrollen över nånting i mitt liv... Nånting!
Och jag älskar att känna och se mina ben sticka ut... I feed on it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0