dååå är jag smal och fin..

Har nytt mål,nu när jag väger 55 eller typ 54 utan mens.. så vill jag ner till 53 eller mindre innan jag ska tbx till sjukan.. peppar mej liksom att ha ett datum att sikta på..

Ligger just nu på 360 kcal IN

har tränat på Ctn. och bränt -193 kcal

dricker vatten och pepsi maxx för glatta livet allt för att dämpa hungern just nu...
och röker cigg efter cigg..
Har redan rökt upp 1 paket sen i söndags.. gaah..
men jag ska NER NER NER NER NER!!
bara några kilon till sen är jag nöjd.. vid 49 kg( bmi 18,9 ) är jag nöjd tror jag.. då är jag smal och fin!


är så trött och less vill bara sova, men jag måste träna mer .. för jag vet att jag kommer tvingas äta senare..:(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0