-2,2 kg är väl inget

Väger i dag 54 kg
Nästa delmålet är 51,8 ..varför? Jo för då har jag ett BMI på 19,9 jag lämnar "20 talet".. då blir jag galet glad!
Det är ju bara 2,2 kg de kan väl inte vara så svårt ..eller?

I dag är de iaf lördag och jag ska INTE ut på krogen i kväll.. weird.. men men..känner ingen dragningskraft till de i dag som jag brukar.. de får bli en lugn och soft hemma kväll istället..
IOfs inge bra att sitta hemma för då snurrar tankarna på mat och jag har tid o leta igenom skåpen på skräp..eller om en kompis kommer förbi och vill käka.. hmm... tror jag drar täcket över mig bara och skiter i allt..

Vad ska ni göra denna lördag?!


Kommentarer
Postat av: likethisthin

jag ska kolla en bra film och dricka te! <3

2012-02-04 @ 19:05:30
URL: http://likethisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0