Tips för att bli brun..?

  • Piz Buin Bronze
    Smörja på dig 20min innan du går ut i solen och sedan blir du 2x snabbare brun!
  • Olja Fungerar verkligen :)  Hawaiian tropic sololja rekomenderas! Funkar även med babyolja.
  • Rör på dig!
    Ligg inte stilla, utan rör på dig samtidigt som du är ute i solen, då får du en mycket jämnare och finare bränna.
  • Sola på våren                                     
    På våren är solen starkast & då blir du alltså brunast. Det gör även att du får lättare att bli brun sen när sommaren väl kommer.
  • Folie   
    Lägg ut folie över en handduk & lägg dig. Folien gör att solen reflekterar solljuset på dig. Jag vet att det låter skumt, men de funkar! Dock har inte jag provat, men jag vet folk som har.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0