Lägre än lägst...

idag blev de en bra dag eftersom vågen var snäll mot mig..
47,9 (bmi 18,4 )
men de är väl inte bara 100% lycka kanske..
Om det är så här " enkelt" att rasa som jag gör vart kommer de sluta..
Även att jag kanske förstår att detta inte är ett friskt beteende , så kan jag inte släppa kontrollen, jag behöver den, den är min vän..
Att kunna ha denna disciplinen gör mig stark och gör att jag har nått..
Och den där lilla djävulen som sitter på min axel och säger att jag är fet och ful om jag äter ,och äter för mycket, den vinner gång på gång..
Sluta säger folk runt mej, gå inte ner mer.. men om de vore så enkelt... I wish..
En del av mig vill bli frisk,en annan kan inte släppa kontrollen..
Och utan hjälp från vården kan jag inte komma ur detta oavsett hur mycket folk runt mej vill att jag ska" lägga på mig 10 kg"...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0