Dagens första Kvart

..gjord på Crosstrainern.... brände bort 129 kcal..
Känns oK.. Ligger just nu på 350 in... :/
Tänkte diska och städa lite, vilket bränner lite...
Då kanske jag mår lite bättre..för i övrigt så mår jag piss..
I går trodde jag att jag skulle göra slut på hela skiten.. ORKAR bara inte mer just nu..
Låg i sängen typ hela dan i går.. och åt.. och deppade..
På eftermiddan /kvällen.. hämtade jag mitt rakblad..:( låg med de.. kände mej lugnare..men ångesten va så stark.. att jag tog några lugnande.. fick sova..vaknade kl 1..tog min vanliga medecin som jag skulle tagit tidigare.. och borstade tänderna.. gicko la mig igen.... sov.. vaknade kl 4.15 .. mådde illa och kunde inte sova... tog lite yoghurt ..tänke att magen behövde nått o jobba med ihop med pillrena.. men mådde så hiiiimla illa att de typ kom upp igen...
Gick och la mej och sov till 9 ...helt väck.. är så trött och har så onti kroppen och själen att jag inte vet vart jag ska ta vägen...
Så osocial och trött..less på allt.. bortglömd av vänner och familj.. whats the fukkin point!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0