STRAFF!!

-         Varje gång jag tänker på mat skall jag göra 15 situps/rygglyft/armhävningar

-         Varje gång jag äter mat skall jag alltid förbränna fler kalorier genom träning än vad jag fick i mig när jag åt.

-         När dagen är slut skall jag alltid ligga på minus kalorier, gör jag inte det måste jag träna dubbelt så mycket dagen efter

-         Jag skall alltid ha en gummisnodd runt handleden, och så fort jag tänker på mat ska jag snärta den

-         Har jag överätit skall jag skriva ner saker som ”Jag är tjock och misslyckad” på ett papper, om och om igen till handen krampar.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2011-12-19 @ 11:53:48
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0